HTML

Takatin blogja

Friss topikok

  • Takatin: Köszönöm szépen a kommentet! Örülök hogy ösztönöztelek hogy megnézd ezt a remek animét! :D Hát gy... (2013.08.01. 18:51) Chuunibyou demo koi ga shitai
  • Takatin: Köszönöm szépen a kommentet! :D Nem mentegetőzöm a helyesírás nem az érőséggém, de természetesen ... (2013.07.31. 19:59) BTOOOM!

Címkék

Chuunibyou demo koi ga shitai

2013.08.01. 16:10 Takatin

Hallottatok már a Chuunibyou nevű betegségről? Nem? Hát akkor mesélek róla. Ez egy betegég, amely az általános iskola 2. osztályában jelentkezik általában, de később is előjöhet. A lényege hogy a beteg azt képzeli, hogy különböző természetfeletti képességekkel rendelkezik, ez nagyrészt a gyermekkori fantáziának és különböző külső hatás okoknak (animék, videojátékok) tudható be. És tudjátok mi a legérdekesebb? Miután megnéztem az animét rájöttem, hogy én is szenvedtem ebben a betegségben.  Általános iskola 6. osztályában kezdődött. Még ma is kínos visszagondolni. Szerencsére 1-2 év alatt kigyógyultam, legalábbis bizonyos szinten, mivel néha még most is előjön. Szóval az anime is erről a betegségről szól és pár iskolásról, akik próbálnak kigyógyulni, eggyüt élni vele. Pár rész után már a kedvenceim közé került mivel nagyon szórakoztató. Viszont figyelmeztetem azokat, akik csak egy könnyű komédiát várnak, hogy az anime 2/3-ától már elég durva drámába csap át, bár ez szerintem csak még jobbá teszi az animét. A befejezés is remek volt, bár kicsit lezáratlan,  viszont a második évad elvileg jön szóval szemkötőket felkötni! 20130508_chuunibyo01.jpg

Csak hogy a szokásos ismertető is meglegyen: 

Főszereplőnk Togashi Yuta, egy átlagos középiskolás életét próbálja élni, de csak próbálja, mivel a múltja máig kísérti a múltja. A múltja, mivel egy évvel ezelőtt még ő is Chuunibyou-ban szenvedett. Azt képzelte, hogy ő a Dark flame master, a lángok ura és így égette magát az osztálytársai előtt. Hogy senki se ítélhesse el a múltja miatt ezért a lehető legtávolabbi középiskolába iratkozott. Pechére Rikka Takanshi, egy másik Chuunibyou, is ebbe az iskolába iratkozik és felderíti a múltját. Innentől kezdődik el kettejük közös kalandja.

Összességében:  Ez egy nagyon szórakoztató anime, remek poénokkal, a drámai része pedig még pluszba hozzá tesz az anime teljességéhez, mint ahogy a szerelmi szálak is. A történet remek  és a grafika is. Karakterek egytől egyig jók, külön érdemes megfigyelni mennyit fejlődnek, változnak az anime közben. Az opening király, bár először féltem, hogy epilepsziás rohamot kapok ettől a sok ide-oda ugrálástól. Ajánlom mindenkinek, akit érdekel egy igényes komédia, remek történettel és csavarokkal. 

Értékelés:  

Történet: 10/10

Karakterek: 10/8

Grafika: 10/8

Opening/ending: 10/9


Az openingben egyébként a zenét szeretem a legjobban. (Meg persze az ujj pörgetős részt. :P)

 

 

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://takatin.blog.hu/api/trackback/id/tr695438487

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

FirePrincess 2013.08.01. 18:18:27

Szia! :)
Köszi, hogy írtál a Chuunibyou-ról is, igazából önző célom volt vele: 4 részig eljutottam, de valahogy megálltam vele, és nem sikerült azóta folytatni. XD Úgy gondoltam, ha egy lelkes kis ismertetőt olvasok róla, az meghozza a kedvem - és meg is hozta, szóval még egyszer köszönöm! :) Már előre várom benne a drámai részeket! :D Amúgy erről majd mesélhetnél, hogy miket is képzeltél te 6.-ban, érdekel. :DD Az opening tényleg nagyon üt, nekem az ujjpörgetős, plusz az utána lévő hátraugrálós (vagy nemtommilyen) rész a kedvencem.:DD

Takatin 2013.08.01. 18:51:06

Köszönöm szépen a kommentet! Örülök hogy ösztönöztelek hogy megnézd ezt a remek animét! :D
Hát gyakran képzeltem hogy csillagharcos leszármazott vagyok.. ennyi szerintem bőven elég xD
süti beállítások módosítása