HTML

Takatin blogja

Friss topikok

  • Takatin: Köszönöm szépen a kommentet! Örülök hogy ösztönöztelek hogy megnézd ezt a remek animét! :D Hát gy... (2013.08.01. 18:51) Chuunibyou demo koi ga shitai
  • Takatin: Köszönöm szépen a kommentet! :D Nem mentegetőzöm a helyesírás nem az érőséggém, de természetesen ... (2013.07.31. 19:59) BTOOOM!

Címkék

BTOOOM!

2013.07.31. 02:36 Takatin

A mai nap folyamán fejeztem be ezt az animét és megkel mondjam nem bántam meg hogy elkezdtem. Az anime kicsit hajazz alap ötletben a Mirai Nikkire és a Hunter x Hunter vadász vizsga részeire is. Lehet pont ezért nyerte el a tetszésem. Állítólag már a második évad is készül, hát izgatottan várom. :)

Csak hogy ízelítőként a történetről is meséljek valamit: Főhősünk  Sakamoto Ryouta egy 22 élet évében járó fiú. Kora ellenére még mindig az anyjánál él és szinte az összes szabadidejét a kedvenc játékának játszásával tölti, azaz a  BTOOOM!-al. Ez egy egyszerű akció játék amiben bombák és egy szonár nevezetű eszköz segítségével kell végezned az ellenfeleddel, különböző stratégiákat használva. Sakamoto hihetetlen érzékkel rendelkezik 40977.jpgehhez a játékhoz így a világ legjobb játékosai közé küzdi fel magát. Talán ezek a hatalmas sikerek az okai annak, hogy sokkal jobban érzi magát a játékvilágban mint a való életben. Ám egy nap minden megváltozik amikor Sakamoto egy ejtő ernyővel a hátán egy fán lógva ébred. Az emlékei elvesztek és fogalma sincs hol van. Szép lassan rájön hogy bizony elég távol került az otthonától és sajnos nem önszántából. Eközben észrevesz magán egy táskát ami eddig nem volt nála. Bombák voltak benne. És itt kezdődik el az igazi játszma... Ugyanis Sakamoto-nak most ismét a kedvenc játékát kell játszani, de viszont most a való életbe. 

Összességében: Korekt kis anime volt. Ugyan mérföldkövet nem állított, de mindenkinek ajánlom a megtekintését mert remek szórakozást nyújt. A karakterek zseniálisak, bár a helyzet miatt nagyrészt mindegyik igen labilis ideg állapotban mutatkozik. A történet jó volt viszont nagy csavarok nem igazán voltak benne, ez nagyrészt persze annak is köszönhető, hogy a befejezés elég nyitott maradt az esetleges második évad miatt. A grafika jó volt, az opening pedig egyszerűen fantasztikus, a kedvencek közé biztos bekerül. :D

Értékelés:  

Történet: 10/7

Karakterek: 10/8

Grafika: 10/8

Opening/ending: 10/9

És végezetül az opening mert tényleg nagyon jó. 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://takatin.blog.hu/api/trackback/id/tr945435020

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

FirePrincess 2013.07.31. 19:46:57

Szia! :) *első kommentelő, örül a fejének*
Most akkor leírom ide is a véleményem. :D
Először is, mint már mondtam, a helyesírásra kicsit jobban figyelj, mert lényegesen jobbá tudja tenni egy bejegyzés élvezhetőségét, így látja az olvasó, hogy törődsz a bejegyzéseddel, és igényesen meg akarod írni. Amit persze tudok, hogy így van, és biztos vagyok benne, hogy az éjjeli közzététel miatt sikerült ez így. :D
A második dolog, hogy amúgy jól sikerült ez a bejegyzés. :) Nekem is nagyon bejött a BTOOOM!, bár kicsit félve kezdtem neki, mert nem tudtam előre, mennyire lesz durva, de azért eléggé cenzúrázva tálalták a manga eseményeit. Az opening nálam is bejövős, a telómon is sokáig fent volt, de hát megy tovább az élet, hely kellett az újabb szezonos animék openingjeinek is. :D (Amúgy az abszolút kedvencem az openingben az elején a suttogós rész, az olyan kis hátborzongató... xD)
Az egész blogohoz is gratulálok, nagyon jól kezdtél, és igazán remélem, hogy te (velem ellentétben XD)sokáig folytatni is fogod a vezetését. :D (Azért én is megpróbálkozom még vele. :) )
Na, ennyi voltam, csak így tovább ügyesen!! :D

Takatin 2013.07.31. 19:59:28

Köszönöm szépen a kommentet! :D

Nem mentegetőzöm a helyesírás nem az érőséggém, de természetesen megpróbálok rá ügyelni a jövőben kicsit jobban. :)

A BTOOOM!-al kapcsolatban. A mangába én is kicsit beleolvasgattam és tényleg durvább. Gondolkodtam hogy folytassam onnan ahol az első évad abba marad de inkább várok. A legdurvább része egyébként szerintem nem a vizuális része a dolognak hanem a pszichés részei. :D

Szóval köszönöm a jó tanácsot és hogy elolvastad a bejegyzésem/bejegyzéseim. Isten őrizze meg jó szokásod. :P
süti beállítások módosítása