HTML

Takatin blogja

Friss topikok

  • Takatin: Köszönöm szépen a kommentet! Örülök hogy ösztönöztelek hogy megnézd ezt a remek animét! :D Hát gy... (2013.08.01. 18:51) Chuunibyou demo koi ga shitai
  • Takatin: Köszönöm szépen a kommentet! :D Nem mentegetőzöm a helyesírás nem az érőséggém, de természetesen ... (2013.07.31. 19:59) BTOOOM!

Címkék

Minden kezdet nehéz..

2013.07.28. 00:13 Takatin

Üdvözlök minden kedves látogatót, akit erre fújt a szél!

Jó okkal kérdezhetitek, hogy mégis miféle blogra csöppentetek? Hát ez bizony Takatin blogja! Egy blog amely a józan ész és az őrület határán lebeg, napról, napra. Egy blog amelyen a bejegyzések minden emberi józan gondolkodást és etikettet mellőznek. Hát itt vagy most. A döntés a tied hogy ezeknek az információknak a tudatában maradsz vagy távozol.

Szóval maradtál? Remek. Akkor mesélek magamról egy kicsit. Takatin vagyok egy anime rajongó. Kisgyerekkorom Takatin.full.1314278.jpgóta követem napi rendszerességgel ezt a remek műfajt. A klasszikusokkal kezdtem, Dragon Ball, One piece, Yu-gi-oh, csak hogy azokat említsem, amik a német gyerekműsorokban napi rendszeresével játszottak. Persze egy árva szót se értettem, de mégis átéreztem az egész varázsát és becsöppentem ebbe a világba. Emiatt váltam részben Chuunibyou-vá, de erről majd később mesélek többet is.  Ezen a blogon különböző animékről fogok írni összefoglalóan. Az összesről, amit láttam, negatívat, pozitívat, hideget és meleget is egyaránt. Az őszinte véleményem. Szóval ennyi lenne ez a rövid kis bevezető.

Köszöntem a figyelmet!

A French Bread legyen veletek!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://takatin.blog.hu/api/trackback/id/tr695392571

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása