HTML

Takatin blogja

Friss topikok

  • Takatin: Köszönöm szépen a kommentet! Örülök hogy ösztönöztelek hogy megnézd ezt a remek animét! :D Hát gy... (2013.08.01. 18:51) Chuunibyou demo koi ga shitai
  • Takatin: Köszönöm szépen a kommentet! :D Nem mentegetőzöm a helyesírás nem az érőséggém, de természetesen ... (2013.07.31. 19:59) BTOOOM!

Címkék

Sword Art Online

2013.08.18. 23:32 Takatin

Kisebb kihagyás után, nyaralás és egyéb okok miatt, most itt az újabb bejegyzés. Sokat hallottam erről az animéről mielőtt belekezdtem. Az egekig dicsérték, hogy ilyen jó anime, meg olyan jó. Úgyhogy adtam neki egy esélyt. Kicsit félve kezdtem bele, mert mégis, egy MMO-ban játszódó anime? Mi izgalmas lehetne ebben, ezt gondoltam. De ilyen hatalmasat még nem tévedtem. A SAO egy csodálatos anime, teli csavarokkal, remek szerelmi szállal és izgalmakkal. Már az első résztől magába szippantott. Miután végeztem az első évaddal kicsit félve kezdtem bele a másodikba, de nagy meglepetésemre, talán még az elsőnél is jobbra sikeredett. 

Szóval a történet: 2022-ben járunk, a technika még mindig rohamosan fejlődik és ennek köszönhetően sword-art-online-poster.jpglétrehozták a tökéletes virtuális valóságot, Sword art online néven. Egy virtuális szerepjáték, amelyben szörnyeket legyőzve fejlődhetsz. Béta tesztek folytak és folytak, míg nem 10 000 példányban elkelt a játék. A "szerencsés" vásárlók között volt Kirito is, egy béta teszter, aki nem mellesleg a főhősünk. Szóval, ahogy hazaér ledobja, a táskáját becsöppen és a játék világába. Egy világ, ami pontosan olyan, mint az igazi. Szóval Kirito, barátkozik, fejlődik, majd ki szeretne jelentkezni. Ekkor történik valami váratlan.. nincs kijelentkezés gomb.. Megjelenik meg a játék készítője és elmondja, hogy nincs menekvés a játékból, csak ha végigjátsszátok. Ha meghaltok a játékban, a való életben is ez vár rátok. Röviden,spoiler mentesen ennyi. 

Összességében:  Szép grafika, jó történet csavarokkal, remek szerelmi szál, jó openingek. Kell ennél több? :)

Értékelés:  

Történet: 10/8

Karakterek: 10/8

Grafika: 10/9

Opening/ending: 10/8

Végezetül a második ending, ami nagyon elnyerte a tetszésem:

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://takatin.blog.hu/api/trackback/id/tr565438884

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása