HTML

Takatin blogja

Friss topikok

  • Takatin: Köszönöm szépen a kommentet! Örülök hogy ösztönöztelek hogy megnézd ezt a remek animét! :D Hát gy... (2013.08.01. 18:51) Chuunibyou demo koi ga shitai
  • Takatin: Köszönöm szépen a kommentet! :D Nem mentegetőzöm a helyesírás nem az érőséggém, de természetesen ... (2013.07.31. 19:59) BTOOOM!

Címkék

Yumekui Merry

2013.07.31. 20:35 Takatin

Két évvel ezelőtt, miközben az egyik fansub csapat munkái között bóklásztam, bukkantam rá erre a gyöngyszemre. Nem rég ismét elővettem, hogy felelevenítsem az emlékeket, ezért gondoltam írok róla pár sort. Előre leszögezném, hogy pusztán az animét veszem alapul. Tisztában vagyok vele, hogy hatalmas eltérések vannak a mangával szemben, de őszintén szólva, mivel csak angolul elérhető ezért lusta voltam belekezdeni. :3 Az anime egyébként remek. Sose voltam egy nagy szezonos anime örült, de ez valahogy nagyon megfogott. Főleg az első ellenfél. (Chaser :3)

Csak hogy azoknak is írjak egy kis ismertetőt, akik csak most ismerkednek meg ezzel az animével:

Yumeji Fujiwara egy átlagos fiatal tanuló. Semmi különleges nincs benne, kivéve azt, hogy egy 10 évvel ezelőtti eset miatt képes látni az emberek álmainak auráját és hogy milyen álmot fognak látni legközelebb. Egy ideje Yumekui_Merry_manga_Volume_1.jpgviszont furcsa álmokat kezd látni. Macskák üldözik és próbálják elkapni őt. Yumeji már megszokta ezeket a furcsa álmokat így nem igazán foglalkozik velünk. Hazafelé menet viszont egy különös lány esik rá (Igen, ráesik a fa tetejéről) Így ismerkedik meg Merry-vel, egy álomdémonnal. Merry kalapját elfújja a szél, úgyhogy utána rohan. Yumeji eközben megtalálja az elveszett fejfedőt, de mikor felvenné, átkerül az álomvilágba, amit minden éjjel lát. Ekkor jelenik meg a macskák főnöke Chaser John Doe, akinek a terve, megszerezni Yumeji testét, hogy kijusson a való világba. Ám Merry ebben a pillanatban Yumeji segítségére siet.. 

Összességében: Hiába van, rengeteg különbség a mangához képest én imádtam ezt az animét és a mai napig reménykedem a folytatásban. A történet igazság szerint nem rossz de rengeteg kérdés marad megválaszolatlanul ami miatt kicsit keserű száj ízzel fejeztem be. A karakterek jók, bár volt egy pár akitől kicsit felforrt az agyvizem. A grafika eléggé különleges, de ez adja meg a varázsát. Az opening-et imádom, a kedvenceim közt biztos helyen van. Szóval egy szó mint száz, ez egy remek anime és ajánlom mindenkinek aki szereti a természetfeletti shounen-eket. Egyszer mindenkinek érdemes megnézni. (Már csak chaser miatt is. :P)

Értékelés:  

Történet: 10/6

Karakterek: 10/7

Grafika: 10/8

Opening/ending: 10/9

Nem tehetek róla, imádom a jó openingeket szóval ezt is bemásolom :D 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://takatin.blog.hu/api/trackback/id/tr805435827

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása